Son dakika... Fatih Terim'den Arda Turan açıklaması

Son dakika... Fatih Terim'den Arda Turan açıklaması













Galatasaray'da son dakika haberi... Teknik direktör Fatih Terim canlı yayında Arda Turan transferi ile ilgili son durumu aktardı. Terim, Mustafa Cengiz'in Arda Turan'la ilgili açıklamalarından hoşnut olmadığı mesajını verdi. Teknik adam, Onyekuru ve Saracchi transferleriyle ilgili de açıklamalar yaptı.


"Başkan gibi o cümleyi kullanmazdım!"
"Ben açıkçası o cümleyi kullanmam. Bir oyuncu Galatasaray'a hizmet etmişse, giderken Galatasaray'a para kazandırmışsa o cümleyi kullanmaktan imtina ederdim. Başkanımız o cümleyi kullandı ama ben hiçbir oyuncu için o cümleyi kullanmam."
*Mustafa Cengiz, kısa süre önce DHA'ya yaptığı açıklamada "Arda Turan transfer gündemimizde yok" demişti.
"Haber sızdırıyorlar"
Birçok haber yapılıyor, bu haberlerin birçoğu da içeriden çıkıyor... Üzülüyorum, araştırıyorum, bulursam da neler olacağını tahmin ediyorsunuz. Onyekuru'nun 70 numara giyeceğini bilmiyordum, benden önce bilen var!
Diagne dönecek mi?
"Diagne'nin kadroda olmadığını, dün açıkladıktan sonra öğrendik. Galatasaray'ın yabancı sayısı ve bulunduğu konum, mukaveledeki şartlar, öyle bir şeyi (geri dönüş) gerektirmiyor. 2 Şubat son listeyi verme tarihimiz, bu tarihe kadar zamanımız var."
"2 Şubat2a kadar vaktimiz var"
Mbaye Diagne'nin Club Brugge'nin devre arası kampı kadrosuna alınmamasıyla ilgili olarak Fatih Terim, "Diagne mevzusundan hareketle biz dün kadro açıklandıktan sonra onun kadroda olmadığını öğrendik. Yabancı sayımız ve bulunduğumuz konum ve mukavele şartları, böyle bir şeyi gerektirmiyor. 2 Şubat son liste tarihi olduğundan dolayı bu tarihe kadar zamanımız var. Eğer böyle bir şey olursa, ben paylaşacağımızı söyledim" ifadelerini kullandı.
"Galatasaray ikinci yarıda hep farklı oldu"
Spesifik olarak "10 numara istiyorum" şeklinde bir ifade kullanmadığını dile getiren deneyimli teknik adam, "Bu sene cezamız devam ediyor. Geldiğimizden beri veriyoruz ve vermeye devam ediyoruz. Allah’a şükür hep beraber iyi gidiyoruz. Şartlar bizim önümüzde bir şey çıkarırsa ona göre devam ederiz" dedi.
Galatasaray'ın ligin ikinci yarılarında hep farklı bir performans sergilediğini kaydeden Terim, şöyle konuştu: "Galatasaray hep ikinci yarıda farklı oldu. Bir defa beraber çalışma imkanımız var. Avusturya’ya neredeyse genç takımla gittik. Şimdi haftada 3 maç da oynamayacağız. Daha diri bir görüntümüz olacak. Antalya maçında nasıl oynamamız gerektiğinden örnekler gördük."
"Nzonzi'nin özür dilemesi kafi"
Kadro dışı bırakılan Steven Nzonzi ile ilgili gelen soruya Terim, "Nzonzi’nin mevcut durumu devam ediyor. Ben özür bekleyen bir insan değilim, arkadaşlarından dilemesi kafi. Öyle bir şey de şu an yok. 2 Şubat’a kadar her şey olabilir. Bu arada birçok sebepten dolayı bize çok büyük hizmet etmiş, bizimle olmasından zevk aldığımız arkadaşlarımızdan ayrılabiliyorsunuz. Hizmetlerinden dolayı teşekkür edip yollarını ayıracağımız arkadaşlar her zaman oldu, bundan sonra da olacak. Biz böyle yapıyorsak ekonomik durumumuzdandır" yanıtını verdi ve sözlerini noktaladı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lionel Messi - Vikipedi

Beşiktaş Kayserispor maç özeti izle (BJK 4-0 Kayseri tüm goller, anlar burada!)