Tolga Zengin: Bu benim ikinci şampiyonluğum

Tolga Zengin: Bu benim ikinci şampiyonluğum

’ın kaptanı Tolga Zengin, şampiyonluğu ilan ettikleri Osmanlıspor maçının ardından yaptığı açıklamada, “Bu benim ikinci şampiyonluğum, bu’a armağan olsun" dedi.

Siyah-beyazlı takımın kaptanı Tolga Zengin, basın mensuplarına yaptığı açıklamada, "Çok şükür 1 yılın verdiği bir emek var. Bu emeğim sonu güzel getirdik. Bütün camiamıza armağan olsun. Herkesin emeği var. Bizi 3 seneden beri stadımız dışında yağmur çamur demeden destek veren taraftarımıza teşekkür ediyoruz. En çok onlar hak etti. Sezon başından beri şampiyon olacağımıza inanıyorduk. Farklı yansımalar oldu evet ama Allah'a çok şükür hepsine cevabını verdik. Her maç önemliydi. Geçen hafta Galatasaray maçı ve 'nin Başakşehir'e yenilmesi önemliydi. Buradaki bir mağlubiyette bir anlamı olmuyor. Her maçın önemi vardı. Bu takımın parçası olmak çok keyifli. İnanılmaz güzel bir camiamız var. 3 sene oldu burada çok güzel insanlar tanıdım. Bütün çocuklar pırlanta gibi" dedi.

BEŞİKTAŞ ŞAMPİYONLUĞU BÖYLE KUTLADI
" Kulübü ile imzaya gerek yok, oturur konuşuruz" diyen Zengin, "Çok problem değil. Çok konuşulmasını istemedim. 'Sezon bitsin konuşuruz' dedim" diye konuştu.

"İKİNCİ ŞAMPİYONLUĞUM"

Bir basın mensubunun, "Bu senin ilk şampiyonluğun" demesi üzerine Tolga Zengin, "İlk şampiyonluğum değil, ikinci şampiyonluğum. Bu arada bütün  taraftarına armağan olsun. Size göre ilk olabilir, çoğu kişiye göre ilk diye düşünebilirler ama bize göre değil, biz emek verdik" dedi.

ARENA'DA GOLDEN SONRA KADIKÖY ANONSU
Ardından Tolga'nın yanına gelen siyah-beyazlıların malzemecisi Süreyya Soner, "Bu benim sekizinci şampiyonluğum. Tüm Beşiktaş camiasını tebrik ederim. Bizim çok güzel bir ailemiz var. Hepsinin emeği var bu şampiyonlukta. En çok da onlar hak ediyor" diye konuştu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lionel Messi - Vikipedi